Dzień dobry.
Jakie sprawdzone metody stosujecie, aby łączyć naukę historii z edukacją obywatelską? Czy wykorzystujecie projekty, symulacje debat albo analizę wydarzeń historycznych do rozwijania krytycznego myślenia u uczniów?
Skuteczne metody to np. projekty dotyczące historii lokalnej społeczności, symulacje debat historycznych czy analiza kontrowersyjnych wydarzeń. Takie działania pomagają rozwijać krytyczne myślenie uczniów, pokazują różne perspektywy i uczą wyciągania przemyślanych wniosków.
Autor
Wpisy
Wyświetlanie 4 wpisów - od 1 do 4 (z 4 w sumie)
Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.
Zaloguj się
Nazwa szkoły
Miejscowość
Oświadczam, że zapoznałem się z Polityką Prywatności oraz Regulaminem. Jeśli jestem uczniem – oświadczam, że działam za wiedzą i zgodą opiekuna (zgodnie §4 Regulaminu)